+38(097) 832 24 99
+38(093) 181 81 78
+38(099) 375 47 37
1. Ця угода набирає чинності після вказівки Замовником підтвердження у відповідному полі (цим підтверджую, що ознайомлено та погоджується з тим, що моє замовлення виконуватиметься згідно з умовами обслуговування Компанії) при розміщенні замовлення. Також підтвердженням того, що Замовник погоджується з умовами цієї публічної Угоди, є фактичне споживання послуг, що надаються Компанією, а саме:
2. Прийом замовлень.
2.1. Прийом замовлень здійснюється заповненням форми на веб-сайті Buket24.com.ua або за допомогою будь-якого іншого засобу комунікації з представлених на сайті. Інформація щодо цін, асортименту тощо. може змінюватися, залежно від сезону, святкових днів.
2.2. Коректно заповнене замовлення є таким, коли воно містить повну інформацію про Одержувача та контактні дані Замовника (всі обов'язкові поля у бланку замовлення мають бути заповнені).
2.3. Коректно заповнене замовлення може бути прийняте до обробки та виконання тільки після його повної оплати.
2.3.1. Якщо повна передоплата за замовлення не була здійснена за 3 години до вказаного часу доставки, таке замовлення буде анульоване, або час його виконання буде перенесено на обговорений із Замовником. Якщо із Замовником неможливо було зв'язатися, у разі виникнення цієї ситуації, не з вини Компанії, замовлення буде анульовано без узгодження цього із Замовником.
2.4. На замовлення обов'язково повинні входити живі квіти. Замовлення, які не входять зрізані живі квіти, в обробку прийняті не будуть. Якщо таке замовлення було помилково прийнято, то воно буде анульоване; у разі оплати такого замовлення кошти за замовлення будуть повернуті.
2.5. Замовлення, якому надано статус «Підтверджено (в обробці)» є коректно заповненим та прийнятим до виконання.
3. Обробка замовлень.
3.1. Статус, присвоенный каждому заказу, показывает, на каком этапе исполнения находится данный заказ.
3.1. Статус, наданий кожному замовленню, показує, на якому етапі виконання знаходиться це замовлення.
3.2. Статус може змінюватись протягом робочого часу менеджера. Якщо, наприклад, доставка замовлення вказана на 20:00 25.09.2015, Замовник зможе уточнити, на якому етапі знаходиться замовлення тільки з 9:00 наступного дня. 10-15 лютого, 5-9 березня та в інші святкові дні через сильну завантаженість, статус замовлення може змінюватися протягом 48 годин з моменту його доставки.
3.3. Підготовка замовлення як такого починається за 1-2 години до доставки, у тому випадку, якщо бланк замовлення був коректно заповнений та оплачений Замовником та прийнятий у обробку менеджером (див. п. 2.6.).
3.4. Замовник має право змінювати будь-які дані замовлення після погодження з Компанією до безпосередньої комплектації замовлення (див. п.3.3.). Внесені зміни є узгодженими лише у разі підтвердження Компанією.
3.5. У тому випадку, якщо Замовник вказав некоректні або неповні дані щодо Одержувача, виконання замовлення може бути на деякий час зупинено. Після повторного узгодження необхідних даних у робочий час менеджера замовлення знову може бути передано в обробку.
4. Виконання та доставка замовлень.
4.1. Доставити букети та подарунки можна в будь-який населений пункт України (можливість доставки у смт, села, районні центри потрібно уточнювати з менеджерами у їх робочий час)
4.2. Доставити букети можна в будь-яке місце, яке вкаже Замовник, будь то будинок, офіс, лікарня тощо.
4.3. Замовлення зазвичай доставляються за тимчасовими інтервалами з 9:00 до 21:00 кожного дня. Доставка здійснюється через 3-4 години з моменту оплати замовлення. Можливість експрес-доставки слід узгоджувати з менеджерами Компанії. Замовлення, які мають бути виконані того ж дня, приймаються лише у робочий час менеджерів.
4.4. Якщо Одержувачу не може бути вручено замовлення через його відсутність, він буде переданий співмешканцям або особам, які проживають по сусідству, і надалі передано цими особами безпосередньо Одержувачу (за згодою Одержувача).
4.5. Якщо після приїзду кур'єра виявляється, що Замовник вказав невірні адресні дані, або Одержувач не проживає за вказаною адресою, замовлення вважається повністю і коректно виконаним. Повторна доставка замовлення за заново вказаною правильною адресою можлива за додаткову плату. Якщо Замовник відмовляється від доставки на правильну адресу, оплата за вже здійснене замовлення не відшкодовується.
4.6. Компанія має право зв'язуватись з Одержувачем замовлення безпосередньо перед доставкою.
5. Якщо, з будь-якої причини, Компанія не могла виконати доставку замовлення, Клієнту гарантовано повне відшкодування коштів, які були оплачені за замовлення або виконання замовлення найближчим часом, узгоджене з Компанією (якщо є така можливість).
6. Компанія знімає з себе будь-яку відповідальність за можливі прямі або непрямі збитки, завдані внаслідок виконання замовлення (алергічна реакція на квіти, продукти харчування, сварка Замовника з Одержувачем через невдоволення замовленням тощо).
7. Компанія не відповідає перед Замовником, якщо платіжний сервіс, обраний Замовником для оплати замовлення, порушує умови договору або додатково стягує комісію.
8. Угода, що укладається між Замовником та Компанією, набирає чинності в момент її укладання та діє доти, доки не буде виконана послуга. Послуга вважається виконаною після того, як замовлення було вручено Одержувачу.
9. Компанія у своїй роботі діє відповідно до Політики повернення, Політики конфіденційності, Політики якості та Політики заміни, що є невід'ємними частинами цієї Угоди.
10. Компанія має право вносити зміни в інформацію, що міститься на сайті, заздалегідь не сповістивши про це Замовника. Зміни набувають чинності після публікації цієї інформації безпосередньо на сторінках сайту.
11. Сторони погоджуються з тим, що будь-які конфліктні ситуації, які неможливо було вирішити в ході переговорів, будуть вирішені відповідно до українського законодавства.
Політика якості, викладена нижче, є невід'ємною частиною цієї Угоди.
1. Компанія зобов'язується надати Замовнику сервіс максимально високої якості.
2. Політика якості щодо компонентів замовлення.
2.1.1. Компанія зобов'язується використовувати лише свіжу продукцію для виконання замовлень. Просимо звернути Вашу увагу на те, що квіти відносяться до товарів, що швидко псуються і вимагають певних умов зберігання та догляду за ними.
2.1.2. Якщо на момент комплектації замовлення квіти або інший компонент замовлення відсутні (за сезонними або іншими причинами), вони будуть замінені на інші, рівнозначні за вартістю, кольоровою гамою після погодження з Замовником.
2.1.3. Компанія не надає гарантії того, що доставлений букет або композиція повністю відповідатиме фото з сайту; доставлений букет або композиція гарантовано будуть максимально схожі (70%) на те, що Замовник бачить на фото із сайту. Просимо Вас звертати увагу, що букет збирається за складом, вказаним в описі на сайті.
2.2.1. Кошики фруктів можуть відрізнятись від тих, що зображені на фото із сайту. Колірне оформлення, форма, вигляд і колір матеріалу або візерунок плетіння безпосередньо кошика, товщина, вигляд, форма, довжина або положення її ручки, положення фруктів та інших компонентів, які входять до кошика фруктів можуть не повністю відповідати фото з сайту.
2.2.2. Оскільки фрукти для замовлень натуральні вони можуть мати незначну кількість чорних крапок на шкірці, що відповідає нормальному стану фрукта.
2.2.3. Бажані фрукти можуть бути відсутніми з сезонних причин. Якщо бажаних фруктів немає, вони будуть замінені відповідно до політики заміни.
2.3. Компанія не може надати твердих гарантій того, що будь-які цукерки, торти або інші солодощі будуть у наявності в зазначений день доставки. Якщо на момент доставки немає замовлених цукерок або тортів, вони будуть замінені на подібні до них з такими самими властивостями або вартістю, відповідно до політики заміни.
2.4. Компанія дає повну гарантію того, що будь-який товар, що доставляється в замовленні, крім квітів, будуть відповідати термінам придатності, зазначеним на упаковці.
2.5.1. Колір, форма та розмір іграшки можуть бути не ідентичними тим, що зображені на фото.
2.5.2. Певних іграшок може бути в наявності у деяких регіонах. У такому разі буде проведена заміна відповідно до політики заміни.
2.6. Листівки у різних регіонах можуть виглядати по-різному. Листівки можуть бути фірмовими (з лого Компанії) або стандартними (з певними зображеннями та написами). Текст листівки, згідно з побажаннями Замовника, буде написано від руки або (по можливості) надруковано.
2.7. Усі розміри на сайті – приблизні. Похибка, що допускається, становить ± 5-15%.
2.8. Компанія не несе відповідальності за погану якість виготовленого подарунка, якщо йдеться не про квіти. Всю відповідальність бере він виробник.
2.9. Для того, щоб квіти зберегли найбільшу свіжість, підготовка букетів та композицій буде розпочато лише після уточнення часу доставки у Одержувача замовлення, якщо у такому замовленні вибрано опцію «Здзвонитися з отримувачем перед доставкою».
3. Політика якості щодо обслуговування.
3.1. Компанія гарантує, що будь-яке нескладне питання задане Замовником не залишиться проігнорованим на період довше одного робочого дня. Складне питання, яке не може вирішити менеджер особисто, буде вирішено протягом трьох робочих днів. Ухвалення рішення, що стосується розміщеної на сайті або надісланої нам на пошту скарги, розглядається протягом 3х тижнів.
3.2. Компанія надає консультації щодо догляду та зберігання квітів Замовникам та Одержувачам.
Політика заміни, викладена нижче, є невід'ємною частиною цієї Угоди.
Через різні сезонні умови деякі товари в певний період часу можуть бути відсутніми. Такі товари будуть замінені на найбільш подібні на вигляд із тих, що є в наявності на момент часу доставки.
1. Компанія діє за принципами Політики заміни лише в крайніх випадках.
2. Заміна необхідного компонента замовлення буде виконана без додаткових витрат з боку Замовника.
3. У випадку, якщо потрібно зробити заміну, Компанія погодить необхідні деталі із Замовником за допомогою способу, зазначеного Замовником (у полі «Яким способом підтримувати зв'язок у разі непередбаченої ситуації»). Якщо Компанія, не з власної вини, не змогла погодити такі деталі із Замовником, то заміна відповідного компонента буде проведена на розсуд Компанії.
4. У дні особливої завантаженості замовленнями (13-15 лютого, 7-9 березня та ін свята) Компанія може зробити заміну без дозволу на те Замовника.
5. Політика заміни квіткової продукції.
5.1. Компанія вдається до заміни квіткової продукції лише для того, щоб зберегти максимально ідентичний зовнішній вигляд та колірне оформлення композиції.
5.2. Кількість компонентів, що замінюються, може не відповідати кількості вихідних компонентів, якщо вартість замінних компонентів різна. Якщо неможливо зробити заміну рівну вартості композиції з вихідними характеристиками, буде проведена заміна з урахуванням початкової вартості замовлення.
6. Політика заміни не квіткової продукції.
6.1. Якщо необхідно зробити заміну не квіткової продукції, Компанія може зробити це на власний розсуд, без узгодження того із Замовником.
6.2. Якщо необхідний товар відсутній на момент комплектації замовлення, може бути замінений іншим з подібними характеристиками.
6.3. Якщо компонент, що входить до складу кошика фруктів, відсутній до моменту комплектації замовлення, він буде замінений іншим з подібними характеристиками. Компанія має право доставити кошик фруктів, який матиме зовнішній вигляд, що відрізняється від представленого на фото з сайту (колір, матеріал, візерунок плетіння кошика).
6.4. Колір та форма іграшки можуть відрізнятися від тих, що показані на фото із сайту. Якщо до моменту доставки замовлення певного виду іграшок (ведмедиків, кошенят, цуценят та ін.) немає в наявності, іграшка буде замінена на іншу, рівнозначну за вартістю.
Політика повернення
Політика повернення, подана нижче, є невід'ємною частиною цієї Угоди.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну чи поверненню:
-оскільки квіти відносяться до товарів швидко псуються, очевидно, що зберегти (їх) товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах;
-дитячі м'які іграшки, продовольчі товари (цукерки, фрукти, торти) не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172
Незважаючи на те, що фактично вся продукція, що доставляється, не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України - повернення, обміни та передоставки компанія робить за власною ініціативою, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.
1. Посібник Компанії не розглядає скарги без номера замовлення або якщо він зазначений неправильно. Анонімні скарги або ті, що містять ненормативну лексику, видаляються без оповіщень.
2.Фотографії з одержувачем у момент вручення замовлення неможливо знайти гарантовані Компанією , т.к. вони робляться наскільки можна. Замовлення вважається виконаним коректно і повністю, навіть якщо фото не було зроблено або надано в поганій якості та у випадку, якщо воно було вказано при оформленні замовлення Клієнтом.
3. Ми намагаємося повідомляти Замовнику про виконання замовлення, але Компанія не надає гарантій на рахунок доставки e-mail та смс оповіщень.
4.При вирішенні проблеми, що виникла на користь Клієнта, бухгалтерія Компанії виконує повернення коштів у найближчий банківський день.
5. Повернення коштів за замовлення, яке було оплачено на сайті в автоматичному режимі, з використанням платіжних систем, може бути виконане на карту, з якої здійснювалася оплата, протягом 10 банківських днів.
6. У випадку, якщо Клієнтом були надані неправильні реквізити для виконання коштів, і Компанія провела операцію з повернення за вказаними даними, повернення вважається виконаним.
Прийом скарг
1) Якщо у Вас виникли питання або претензії до якості виконання Вашого замовлення, рекомендуємо надсилати їх письмово на нашу електронну адресу, яка вказана на сайті.
2)Скарги приймаються до розгляду тільки в тому випадку, якщо:
скаргу буде надіслано протягом 24 годин з моменту виконання замовлення;
у листі Ви докладно розпишите суть скарги та підтвердите її якісним фотозвітом;
3)Компанія залишає за собою право не розглядати скарги у разі використання на її адресу ненормативної лексики, загроз, образ, а також порушення морально-етичних та